2014. február 4., kedd

Mosószappan

Mindenhonnan hallom, hogy hiánycikk, nem kapható a régi jó mosószappan, pedig azzal el lehetett tüntetni minden foltot a ruhákról.
Így hát kipróbáltam a mosószappan készítését abból az étolajból, amiben már annyiszor sütöttem, hogy nem lehetett tovább használni. Leszűrtem, régi sertészsírt is adtam hozzá, majd összekevertem a lúggal, sóztam, illatosítottam citrom illóolajjal, kiöntöttem, és másnap felvágtam. Az állás során szépen kifehéredett, és nagyon kellemes citrom illata lett.

Persze, addig nem nyugodtam, míg ki nem próbáltam, és örömömre legyen mondva, hogy szépen kihozta a foltot az anyagból. És! Mellékhatásként ápolja a kezemet is.
Aztán gondoltam egyet, és lereszeltem a felét, majd mosóport és folyékony mosószert készítettem belőle. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése